حدیث دل

  • ۰
  • ۰

201.

فردا شب قراره بریم تهران، بچه ها رو بزارم خونه مادرم و یکشنبه صبح با قطار راهی بشم ان شاء الله! دو روز باشم و روز چهارشنبه برگرردم.

 

قرار بود دوشنبه صبح برم و مدارکم رو ببرم بدم دست مسئول اداره علوم قرآنی حرم، تا اسمم ثبت بشه و معرفی بشم برای خادمی حضرت.... دو روزی که هستم شیفت باشم و دوباره برگردم تا دو ماه بعد!

 

اما الان! دارم میرم که بگم تصمیم گرفتم نیام! تصمیم گرفتم پا بزارم روی دلم.... بگم ترسیدم عمل مستحبی باعث قضا شدن فریضه ی واجبم بشه!

 

راحت نبود و نیست.....

هنوزم دلم گاهی طغیان میکنه! اما قانع شدم. مثل دفعه قبلی که قانع شدم برای نرفتن به کربلا ...

قانع شدم...( باید از روش چند ورقی بنویسم تا باورم بشه! )

  • ۹۳/۰۶/۲۲
  • بی دل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی