حدیث دل

  • ۰
  • ۰

247.

_ بی خوابی هم بد دردیه! نصف شبی نمی دونی چته؟ گرمته! چته که تمام تنت مور مورر میشه و خارش داره... 

 

دیشب به دوستم گفتم دارم شله زرد نذری میخورم. گفت مگه ضرر نداره برات؟ کهیر نزنی!!!!

گفتم ضرر داره اما عوارضش پوستی نیس... 

یه اومد به زبونم که بگم فقط گاهی بدنم خارش میگیره، اما نگفتم چون بندرت اتفاق می افته!

 

حالا همه تنم خارش گرفته طوری که بیدارم کرد از خواب... از اون طرف صورتمو خاروندم کهیر زد!!!!!

میگم...  به نظرتون تقصیر از دوستمه با اون حرفش؟ یا تقصیر خودمه؟! :-\

فعلا متوسل شدم به قرص ضد حساسیت.. . امیدوارم تاثیر بزاره! 

 

+ من شرمندم دوستای گلم رو نگران میکنم... اما داغ  کربلا، غمیه که وقتی بری برگردی، دیگه ازت جدا نمیشه... تا اسمش میاد دلت هوایی میشه! الهی روزی تک تک آرزومندان...

تو حرم خانم خیلی خیلی یادتون کردم، خصوصا اونایی رو که آرزوی کربلا دارن...

++ با گوشی هستم و آدرس دوستان رو ندارم که جواب محبتشون رو بدم... در ضمن این روزا نتم مرتب قطع و وصل میشه، طوری که از خیر کامنت گذاشتن می گذرم، اما می خونمتون....

تو مراسمای این چند روز منم از دعای خیرتون بی بهره نگذارید لطفا... حلالم کنید.

 

  • ۹۳/۰۸/۱۱
  • بی دل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی