حدیث دل

  • ۰
  • ۰

149.

تازگی شب زنده دار شدم...

همیشه پیش میومد که تا دستگاهو خاموش کنم و یه دعایی بخونم و بخوابم بشه 1 ، اما حالا یک هم که میشه هنوز دلم نمی خواد برم ...

آرامش ندارم، اما از اون مهمتر سرگیجه هاییه که دوباره برگشته! و بشدت نگرانم کرده!

نمی دونم تا حالا تجربش کردین یا نه؟!

وقتی رو آب می خوابی،ظاهرا آرومی اما آب موج داره، نمیشه که خوابت ببره... حس امنیت نداری!

حالا من موقع خواب این حالو دارم... انگار روی موج آب هستم... خصوصا سرم!

حتی گاهی نشسته که هستم انگار رو موج نشستم... تاب می خورم...

حس خوبی نیست!

آرامشت رو می گیره.

از خوابیدن فراریم... دقیقا بخاطر این حالم!

اما همین کم خوابی حالم رو خرابتر می کنه!

تقریبا از کار و زندگی انداختتم...

 

می دونم استرس ماه مبارک هم مزید بر علته...

و البته مشغله های ذهنی ِ الکی دیگه...

  • ۹۳/۰۳/۳۱
  • بی دل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی